Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului"
In aceasta situatie, clientul se obliga sa notifice SC ROHR INDUSTRY SRL, intentia sa de a returna produsele achizitionate, printr-o cerere de retur transmisa catre www.rohr.ro la adresa de email comenzi@rohr.ro in termen de maxim 14 zile de la primirea produselor.
Clientul este responsabil sa se asigure ca produsele se vor returna in maxim 14 zile de la primirea coletului ca urmare a comenzii initiale, in caz contrar SC ROHR INDUSTRY SRL poate refuza coletul. Singurele costuri care cad in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
Produsele din categoria piese de schimb, consumabile si accesorii nu se returneaza daca acestea corespund cu imaginea si cu descrierea din pagina produsului.
Pentru a returna un produs clientul trebuie sa completeze cererea de retur conform procedurilor de retur existente aici.
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie, manual de utilizare, schita tehnica etc.). Sub nici o forma produsul accesoriile si consumabilele cu care acesta a fost livrat nu trebuie sa prezinte urme de lovire, zgarieturi, vopsea zgariata sau sarita, suruburi sau accesorii de fixare indoite rupte sau zgariate, consumabile folosite, deoarece in aceste situatii nu se va accepta returul produselor, produsul accesoriile si consumabilele urmand dupa constatare sa fie returnate catre client pe cheltuiala acestuia.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu rohr.ro).
Conform art 10 lit. c din O.G. 130/2000 SC ROHR INDUSTRY SRL isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid.
Pe fiecare pagina de produs exista informatia privind posibilitatea de retur. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.
data expedierii coletului;
numarul comenzii;
suma de returnat;
modalitatea de plata dorita (datele contului bancar sau pentru mandat postal).
Costul returului cade, conform legii, in sarcina Clientului. Pentru retururile efectuate in cursul celor 14 zile lucratoare, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate in interval de 4-5 zile lucratoare de la receptionarea si validarea pentru retur a coletului in depozitul SC ROHR INDUSTRY SRL sau ale partenerilor daca indicatia operatorul a fost ca returul sa se faca acolo.
In cazul in care cauza returului este a clientului (alta cauza decat poze gresite ale produsului pe site rohr.ro sau descriere gresita a produsului pe site rohr.ro) se vor returna integral banii aferenti marfii, fara insa a se returna costul de transport si taxele de ramburs daca este cazul (daca s-a platit numerar la curier). Daca, cauza returului este din vina exclusiva a rohr.ro ( descriere eronata, poze gresite) suma returnata va fi integral suma platita de client.
Pentru o mai rapida solutionare a cererilor Clientilor rohr.ro accepta retururi exclusiv prin curier.
In situatia in care in urma platii in avans de catre client produsul nu poate ajunge intr-un timp rezonabil la client din motive independente de acesta, reprezentantii rohr.ro rediscuta un nou termen aproximativ de livrare. Daca clientul nu doreste acest lucru i se ramburseaza banii in termen de 48 de ore.
Returnarea banilor poate dura mai mult de 2 zile lucratoare doar din motive independente de noi care tin de timpul necesar prelucrarii datelor de catre banca si transmiterea banilor catre contul clientului sau de timpul de prelucrare a transferurilor intre banca noastra si banca clientului atunci cand transferul de bani se face prin ordin de plata.
Rambursarea trebuie efectuată prin aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru a cumpăra produsul. Clientul trebuie sa fie de acord cu returnarea sumelor in cont, daca a platit produsul prin ramburs.
Returnarea banilor se va face in cazul platilor facute cu cardul sau ordin bancar in baza unei cerere de returnare a banilor in care se mentioneaza nume, prenume, numar cont si banca transmisa pe email la office@rohr.tech.